Salam..td sdg dok sibuk brFB td...
aku tgok lahh 1 post niee..
rmai lahh jugak org share..
siap ade gmba lagi..
aku ngtkan ape..
rupanye tntg FACEBOOK akn ditutup selama-lamanya mulai 15 mac 2012..
xthu lahh bnde nie btull ke x :))..
mule2 tgok n bace article tuh mmg trkejut..
tpi bnde nie pengakuan MARK ZUCKERBERG..
dia nie lahh owner FB niee..
die yg cipta laman sosial FB niee..
mmg kaya gile lahh kann..
die kate sbb die nk ttup FB krane die mmbritahu bhawa FB sudah tidk dpt dikawal..
mungkin rmai org yg menyalahgunakan akaun FB dieorg..
dia pon ade kate..die dh tdk pduli dgn duit..
aslkn die mahu kehidupan kmbali sprti dahulu..
mmg bgus jugak tuhh..
x ade lahh smua org leka dok dpn lappy 10 jam shari dok lyn FB jee kann ??
ahah..
ok lahhh..
ape2 pon..
aku agk skong tndakn die brbt dmikian..
sbb *aku bukn pngFB yng Tegar..
n x kesah pon rsenye kalu xbr FB 1 hari :DD
aahaha..
nie aku nk tnjuk article yg aku bace tdii ..
|
|
|
|
V
caye x ?? :D
EH2..
1 lagii..
bagi yg ade gmba2 die dlm FB tuhh...
bole mula lahh untk padm atw download gmpa korg..
mne thu tkut dsalah gune nnty :D..just advice :))..
..saye ade tweet tweet.. follow lahh..just typing *nadierajaffri..
sory x ade kne mngena ponn :DD..
SALAM CINTA <3
#Mr.S..FB x ade,,kite ttp same2 kann :P..lpas niee kite ke twiter pulakk yee :D <3

No comments:
Post a Comment